*Szociális kompetenciák a vezetésben I.
A tréning célja :
-
azokat, akik munkájuk során emberek vezetésével, meggyőzésével, kiszolgálásával vagy segítésével foglalkoznak, ismertesse meg a munkahelyi sikereik-kudarcaik mögöttes tényezőivel,
-
személyes és szociális kompetenciák megszerzésével hatékonyabbá és kiegyensúlyozottá tegye munkájukat,
-
a megélt érzelmek önmagukra és másokra gyakorolt hatásának megismertetése és tudatosítása,
-
a szervezeti kultúra és a munkahelyi légkör fejlesztése, támogatása,
-
az érzelmi intelligencia kompetenciáinak fejlesztése.
Várható eredmény:
A résztvevők megértik környezetüket és más jobban meg tudnak ítélni más embereket, így eredményesebbé válnak önmenedzselésükben, a saját magukkal való bánásmódjukban, és a társas kapcsolataik kezelésének készségében.
Javasolt időtartam:
2x2 napEhhez a tréninghez ajánljuk még:
Szociális kompetenciák II.